Zasílání zprávy o plnění spolupráce 1× za dva roky je jednou z povinných podmínek pro udržení titulu Škola spolupracující s Mensou. Cílem této podmínky je informovat veřejnost pravdivě o aktuálním dění na dané škole. V níže uvedené tabulce najdete přehled zpráv z letošního roku; starší zprávy hledejte pod odkazem na příslušný rok.
Název | | |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: duben 2025 (vytvořeno: 17.4.2025) | Autor: Bc. Lenka Jandová | 74,35 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: duben 2025 (vytvořeno: 15.4.2025) | Autor: Mgr. Marta Křenková | 73 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: duben 2025 (vytvořeno: 11.4.2025) | Autor: Mgr. Robert Závada | 98,42 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: duben 2025 (vytvořeno: 7.4.2025) | Autor: Mgr. Jana Hložková | 68,81 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: březen 2025 (vytvořeno: 25.3.2025) | Autor: Ing. Petra Šáchová, Mgr. Renata Kopečková | 71,99 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou (vytvořeno: 25.3.2025) | Autor: Mgr. Hana Zbořilová | 160,29 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: březen 2025 (vytvořeno: 6.3.2025) | Autor: Ing. Miriam Nicolardi | 54,24 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: únor 2025 (vytvořeno: 24.2.2025) | Autor: Mgr. Lenka Bahenská | 55,78 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: únor 2025 (vytvořeno: 20.2.2025) | Autor: Mgr. Marcela Pořízková | 77,51 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: únor 2025 (vytvořeno: 20.2.2025) | Autor: Ing. Hana Šabršulová | 56,12 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: únor 2025 (vytvořeno: 18.2.2025) | Autor: Mgr. Kateřina Svobodová | 58,48 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: únor 2025 (vytvořeno: 7.2.2025) | Autor: Mgr. Veronika Horáková | 62,57 kB |
Zpráva o činnosti školy spolupracující s Mensou Česko: leden 2025 (vytvořeno: 27.1.2025) | Autor: Mgr. Jana Elbelová | 55,84 kB |